Wstęp.

Kon'nichi wa!
Nazywam się Hoshi.  Nie jest to mój pierwszy blog, aczkolwiek żaden z wcześniejszych nie został dokończony, może przez to że zostały utworzone spontanicznie, może przez moje lenistwo. 
Na blogu będę wstawiać opowiadania yaoi mojego autorstwa, więc może to być troszkę pokręcone i pewnie będzie sporo błędów.
 Notki nie będą wstawiane systematycznie.
Będą pojawiać się także liczne ankiety ,ze względu na to że nie wszyscy chcą komentować bloga ,a wolałabym znać wasze zdanie.
Piszę bo lubię.
Liczę na komentarze. :* 
Jakby ktoś chciał pogadać  to moje gadu -40665105.
Pozdrawiam i zapraszam do czytania.

 

Komentarze

  1. Chętnie będę czytać ^ ^. Uwielbiam yaoi. Blog spoko, ale mogłabyś popracować nad wyglądam bloga, przede wszystkim: szablon,może jakaś muzyka, tło wydaje się takie zwykłe, no i może zmień czcionkę na jakąś żywszą, lecz taką jaką oczywiście da się przeczytać.Wszystko inne jest ok, oczywiście wygląd bloga musi pasować przede wszystkim autorowi.
    PS. Dzięki za obserwacje... :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakiś czas temu znalazłam Twojego bloga, ale nie miałam czasu i nie czytałam...
    Teraz sobie zacznę, bo prezentuje się ciekawie, no i jest tego wiele! xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że zaczynasz <3
    Mam nadzieję, że cię nie rozczaruję :3
    Zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz