Informacja ( Nie nie zamykam bloga XD)

Witajcie kochani moi najcudowniejsi :*
Dzisiejsza notatka niespecjalnie będzie dotyczyła moich opowiadań ani dalszej twórczości ( Rozdział najpewniej pojawi się dzisiaj [zaczęła się niedziela])
Chciałabym tylko zwrócić wam na coś uwagę. Oczywiście nie wszystkim. To taka drobna informacja, o ^ ^


...Czym są cytaty...
Według mojej definicji to odtworzenie czyiś słów, rodzaj, w który możemy ukazać nasz podziw do autora, to jak go doceniamy. To odpowiednio oznaczone zdania czy też akapity. Z koniecznym podpisem kogo słowa cytujemy.

Według wikipedii  "cytat to dosłowne przytoczenie fragmentu innej publikacji lub sparafrazowane powołanie się na dane pochodzące z innej publikacji. Cytować można nie tylko dane zawarte w postaci tekstu, ale także zawarte w formie wykresu, schematu, rysunku czy tabeli. W publikacjach naukowych i technicznych cytaty powinny być zawsze jawne i z dokładnym wskazaniem źródła w formie przypisu"
Coś tam się nakłada, coś nie.. Ale najważniejsza część podobna :3

Teraz jest ta chwila, kiedy możecie zacząć zastanawiać się, czy ściągnęłam was tu bez żadnego powodu.
Nope :3
Spotkałam się dziś ( nie pierwszy raz) z sytuacją, podczas której ktoś cytuje moje słowa na jakimś portalu. Okej, nic w tym złego, wręcz przeciwnie! Jestem naprawdę szczęśliwa z tego powodu, bo .. Skoro cytujecie to doceniacie, nie ? :3
Ale kochani... ( Po raz kolejny czuję, że muszę zaznaczyć, że nikogo z was o nic nie oskarżam. To niewielka grupa ludzi, a nie wy wszyscy kopiujecie treści mojego bloga. Jestem świadoma ) Cytując coś niezależnie od tego gdzie... Musimy zaznaczyć, że coś kopiujemy.
Dodać takie dwa dziwne cosie.. ( " ...")
* musi się zastanowić jak to się nazywa*... nie pamiętam...
oraz źródło ^ ^
Niestety.. Cytują mnie.. Mało kto to robi...
Kocham was bardzo i nie jestem zła ( chociaż takie sytuacje zdarzają się coraz częściej i boje się, że nie wytrzymam i usunę bloga ><)
Spędzam na pisaniu trochę czasu, ogromnie się staram dlatego boli mnie gdy ktoś adoptuje moje słowa.. Przywłaszcza je sobie.. 
Proszę tylko abyście zwrócili na to uwagę ^ ^ 
Kocham was, Hoshi :***
No i ten... Do dziś, ew. Jutra :)

Komentarze

  1. Obiecanki cacanki :(
    Każdy obiecuje, a z rozdziału nici :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana moja :3
    Ciesze się, że żyjesz xD
    Mam nadzieje, że niedługo pojawi się rozdział twojego cudnego opowiadania ^^
    ale mam małą prośbę. Coś jest nie tak z rozdziałem 7 w wersji na telefon. Chodzi mi o to, że... jakby to powiedzieć... tekst jest malutki i... "rozlazły"?? W każdym razie ciężko się czyta. Nie wiem jak ci to opisać. Jeśli chcesz to mogę ci jakoś wysłać screen z mojego telefonu.

    Pozdrawiam i życzę weny.

    R.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie sprawdziłam i u mnie jest tak samo..
      Postaram się coś wymyślić, ale hm... :C

      Usuń
  3. nadal czekam na rozdział.... :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedy się pojawi rozdział? :3
    Miał być w niedziele, wiec teraz wchodzę po 3 razy na godzinę i sprawdzam czy jest ;-;

    Miyuu ^^

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz